Képzési Osztály

A Magyar Igazságügyi Akadémia az erőforrások hatékonyabb felhasználása céljából már 2015. január 1. napjától ügyeleti rendszert vezetett be a képzésekkel kapcsolatban felmerülő telefonos kérdések kezelésére. A központi helyi/regionális képzések kialakításával azonban megnövekedett az érdeklődések mennyisége, amely indokolta a rendszer oktatásfelelősi hálózatra való kiterjesztését.

 

A rendszer lényege:

- Az egyes kérdéseket a megfelelő válaszadói szintre csatornázzuk be, az információáramlás a rögzített kommunikációs csatornán történjen.

 

- A résztvevők a MIA-hoz közvetlenül csak általános kérdésekben (azaz nem képzés alkalmával igénybe vett szállás, vagy igazolás kiállátása) az ügyeleti rendszer szerinti e-mailen, valamint telefonszámon a megadott időkereten belül fordulhatnak.

 

- Valamennyi központi (azaz mind a MIA-n megrendezett központi, mind a helyi/regionális) képzéssel kapcsolatos kérdésekkel a résztvevők az oktatásfelelősökhöz forduljanak,

- valamennyi központi (azaz mind a MIA-n megrendezett központi, mind a helyi/regionális) képzéssel kapcsolatos információt a MIA a résztvevők felé az oktatásfelelősökön keresztül juttat el,

- az oktatásfelelősök a MIA-hoz az ügyeleti rendszer szerinti e-mailen, valamint telefonszámon a megadott időkereten belül fordulhatnak.

 

Valamennyi résztvevő az oktatásfelelősökhöz, az oktatásfelelősök a MIA-hoz az alábbi módon fordulhatnak:

 

 

 

I. Bírák, titkárok és igazságügyi alkalmazottak kapcsolattartása képzési kérdésekben

 

I.1. Oktatásfelelősön keresztül

 

Mikor fordulhatnak bírák, titkárok és igazságügyi alkalmazottak közvetlenül az oktatásfelelőshöz?

· Minden képzéssel kapcsolatos kérdésben (központi, helyi/regionális)

· Minden képzésre történő jelentkezéssel, pótjelentkezéssel, lemondással, visszaigazolással kapcsolatos kérdésben

· Minden képzésekhez kötődő szállás és speciális ellátási igény bejelentése kérdésében

 

I.2. Bírák, titkárok és igazságügyi alkalmazottak kapcsolattartása MIA a központi e-mail címen keresztül

 

Mikor fordulhatnak bírák, titkárok és igazságügyi alkalmazottak közvetlenül a MIA ügyelethez?

· MIA Titkárságához a központi képzéseken való részvétel igazolása kérdésében,

· MIA Recepcióhoz nem képzésekhez kötődő szállás és speciális ellátási igény bejelentése kérdésében:

· Egyéni szállásigények bejelentése (pl. egyágyas szoba igénylése)

· Egyéni étkezési igények bejelentése (pl. vegetáriánus étrend igénylése)

· Egyes szolgáltatások lemondása (pl. vacsora)

· Érdeklődés a MIA szállodai szolgáltatásai felől és szolgáltatás-rendelés (pl. fizetős szállás igénylése a MIA épületében)

 

II. Oktatásfelelősök kapcsolattartása a MIA-val

 

Mikor fordulnak az oktatásfelelősök és segítőik a MIA-hoz?

· A központi MIA-n megrendezett képzésre történő jelentkezés, pótjelentkezés, lemondás résztvevői adatainak továbbításakor,

· A központi MIA-n megrendezett képzéshez kötődő szállás és speciális ellátási igény bejelentésekor,

· Azokban a kérdésekben, amelyet a résztvevők feltettek és nem áll rendelkezésükre a válasz megadásához szükséges információ,

· Az oktatásfelelősök tevékenységéhez szükséges technikai kérdésekben (képzési terv és program megvalósítása, tartalma, gazdasági elszámolása, adminisztratív kötelezettségek teljesítése).

CsatolmányMéret
210.47 KB